Hoe bestel ik een product voor mijn thuiswerkplek bij FiscFree®? Naar Artikel
Om een product uit de Categorie Thuiswerkplek via FiscFree® te bestellen maak je eerst een account aan in FiscFree®. Daarna volg je de onderstaande stappen.
Een product bestellen voor jouw thuiswerkplek
- Log in op jouw FiscFree® account.
- Bekijk in de spelregels wat jouw werkgever in de categorie Thuiswerkplek aanbiedt.
- Ga naar de categorie Thuiswerkplek en klik op Shop nu.
- Scrol naar beneden en klik op de groene button Start.
- Je gaat nu naar de speciale webshop van Workwize die aan FiscFree® gekoppeld is.
- Kies het product (of de producten) die jij wilt door te klikken op de oranje knop Bestellen.
- Het gewenste artikel zit in jouw winkelwagen, controleer jouw bestelling.
- Controleer de aflevergegevens – dit is het adres waarop Workwize jouw bestelling bezorgt - en pas dit eventueel aan.
- Wil je nog meer bestellen?
- Ja: Klik op de oranje knop Verder winkelen.
- Nee: Klik op de oranje knop Volgende.
- Controleer jouw bestelling én de Aflevergegevens.
- Klopt dit niet? Klik op de grijze knop Terug en pas de gegevens aan.
- Klopt dit wel? Klik op de groene knop Volgende.
- Is jouw bestelling duurder dan wat je met jouw werkgever mag verrekenen volgens de spelregels?
- Ja:
- Betaal het netto bedrag via iDeal rechtstreeks aan FiscFree®. Klik op Betalen.
- Klik op Verder naar verrekenen.
- Nee:
- Ga door naar de volgende stap.
- Ja:
- Geef aan met welke bronnen je het bedrag met jouw werkgever wilt verrekenen en klik op Opslaan.
- Lees de tekst van de Aanvulling op de Arbeidsovereenkomst.
- Klopt de Aanvulling op de Arbeidsovereenkomst en ga je ermee akkoord?
- Ja:
- Zet een vinkje in het hokje voor Ja, ik ga akkoord met deze aanvulling op mijn arbeidsovereenkomst.
- Klik op de groene knop Akkoord.
- Je hebt nu digitaal jouw handtekening onder de Aanvulling op de Arbeidsovereenkomst gezet.
- Nee:
- Klik bovenaan in je scherm op pijltje terug, naar de stap verrekening.
- Rechts zie je de mogelijkheid om de bestelling te annuleren. Je kunt ook de bronnen aanpassen en opnieuw op Opslaan klikken.
- Ja:
- FiscFree® stuurt jou automatisch een mail dat jouw aanvraag naar jouw werkgever is gestuurd ter goedkeuring.
- De bestelling is pas definitief als jouw werkgever de aanvraag heeft goedgekeurd.
- Je krijgt vanuit FiscFree® bericht per mail als jouw werkgever jouw aanvraag heeft goedgekeurd.
Verzending van je bestelling
- Zodra jouw werkgever jouw aanvraag heeft goedgekeurd ontvangt Workwize hiervan bericht.
- Workwize verzend de bestelling. Je ontvangt van Workwize een bevestiging van verzending van jouw bestelling.
- Stoelen en bureaus worden thuis geplaatst. De leverancier neemt contact op over de installatieservice.
Lees meer
- Hoe kan ik inloggen bij FiscFree®?
- Waar vind ik de spelregels?
- Hoe vul ik de verrekening van mijn bestelling in?
Mag ik ook meerdere thuiswerkproducten bestellen? Naar Artikel
Ja, je mag in 1 aanvraag meerdere thuiswerkproducten uit de webshop van Workwize in FiscFree® kiezen.
Lees wel altijd vooraf eerst goed de spelregels van jouw werkgever hierover en over het maximaal te verrekenen bedrag.
Lees meer
Wat gebeurt er als ik de bestelling voor mijn thuiswerkplek heb afgerond? Naar Artikel
Als je jouw aanvraag voor een product bij Workwize voor thuiswerken via FiscFree® helemaal hebt afgerond zijn dit de volgende stappen:
- Jij ontvangt een mail vanuit FiscFree® waarin staat dat jouw aanvraag naar jouw werkgever is gestuurd ter goedkeuring.
- Jouw werkgever controleert of jij voldoet aan de spelregels voor deelname aan FiscFree®.
- Voldoe je niet aan de spelregels?
- Je krijgt bericht van jouw werkgever met de reden van afkeuren.
- Heb je een iDEAL betaling gedaan voor het netto bedrag? FiscFree® stort dit bedrag terug op jouw bankrekening.
- Voldoe je wel aan de spelregels?
- Je krijgt bericht dat jouw werkgever jouw aanvraag heeft goedgekeurd.
- Workwize krijgt bericht dat ze het gekozen product aan jou mogen leveren.
- Workwize levert het gekozen product op jouw afleveradres.
- Jouw werkgever verrekent het gekozen product met de bronnen die jij hebt aangegeven.
- Voldoe je niet aan de spelregels?
- Je vindt de status van jouw aanvraag ook door in te loggen in jouw FiscFree® account.
Lees meer
- Wat betekent verrekenen?
- Waar vind ik de spelregels?
- Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een iDEAL-betaling heb gedaan en mijn werkgever heeft mijn aanvraag afgekeurd?
- Waar vind ik de status van de bestelling?
Welk bedrag mag ik besteden aan mijn thuiswerkplek? Naar Artikel
Jouw werkgever bepaalt in de spelregels welk bedrag je mag verrekenen met bruto loonbestanddelen, dus over welk bedrag je belastingvoordeel hebt.
Je mag altijd iets bestellen dat duurder is dan wat je via jouw werkgever mag verrekenen. De meerprijs betaal je zelf via iDEAL rechtstreeks aan FiscFree®. Over dit extra bedrag heb je geen belastingvoordeel.
Lees meer
- Waar vind ik de spelregels?
- Wat betekent verrekenen?
- Hoe werkt het belastingvoordeel als ik iets koop via FiscFree?
- Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een iDEAL-betaling heb gedaan maar mijn werkgever heeft mijn bestelling afgekeurd?
- Workwize Help Desk
Welke bronnen mag ik gebruiken om producten voor mijn thuiswerkplek mee te verrekenen? Naar Artikel
Jouw werkgever bepaalt welke bronnen (bruto loonbestanddelen) je mag gebruiken om het bedrag van jouw bestelling in de productgroep thuiswerkplek mee te verrekenen.
Deze bronnen vind je in de spelregels die jouw werkgever heeft opgesteld voor deelname aan FiscFree®.
Bij het aanvragen van een product voor jouw thuiswerkplek via FiscFree® geef je bij de stap ‘verrekening’ aan voor welke bronnen jij kiest.
Lees meer
- Wat betekent verrekenen?
- Waar vind ik de spelregels
- Hoe vul ik de verrekening van mijn bestelling in?
- Workwize Help Desk
Wie is de leverancier van thuiswerk producten? Naar Artikel
De leverancier van thuiswerk producten in FiscFree® is Workwize.
Workwize levert verschillende producten voor een goede en fijne thuiswerkplek, zoals bureaus, stoelen, krukken, vloermatten, laptopstandaards en verlichting.
Je zoekt deze producten uit in de speciale webshop van Workwize in FiscFree®.
Wanneer wordt mijn thuiswerk product geleverd? Naar Artikel
Voor meer informatie over de levertijd van jouw bestelde thuiswerk product neem je contact op met de klantenservice van Workwize via supportfiscfree@goworkwize.com.
Wij kunnen je helaas niets vertellen over levertijden, omdat wij daar geen zicht op hebben.
Heb ik garantie op de producten die ik via FiscFree® bij Workwize koop? Naar Artikel
Ja, je hebt garantie op de artikelen die je via FiscFree® bij Workwize koopt. Deze garantie verloopt via Workwize.
Kijk op de website van Workwize voor meer informatie.