Wat moet ik doen als ik niet kan inloggen in FiscFree®?
Je kunt alleen inloggen bij FiscFree® als jouw werkgever klant van FiscFree® is en als jij een account in FiscFree® hebt aangemaakt.
Zo log je in bij FiscFree®
Inloggen bij FiscFree® kan via de speciale inlogpagina.
- Vul hier het mailadres in waarmee je jouw account in FiscFree® hebt aangemaakt.
- Vul dan jouw wachtwoord in.
- Klik op login werknemer.
Log je in vanaf jouw smartphone of tablet?
Helaas werkt FiscFree® niet goed op een smartphone of tablet. Maak daarom gebruik van een pc of een laptop.
Typ jouw mailadres en wachtwoord opnieuw in
Het kan zijn dat er ergens een spatie staat, een cijfer of letter verkeerd is getypt of een hoofdletter in plaats van een kleine letter. Daardoor wordt het mailadres of het wachtwoord niet herkend.
- Maak de velden van het e-mailadres en wachtwoord helemaal leeg.
- Typ het mailadres waarmee je jouw account in FiscFree® hebt aangemaakt.
- Typ jouw wachtwoord.
- Het wachtwoord is hoofdletter gevoelig.
Beveiligde netwerkomgeving / bedrijfsnetwerk
Log je in op kantoor?
Soms biedt een bedrijfsnetwerk/ beveiligde netwerkomgeving geen volledige toegang tot FiscFree®. Controleer of dat bij jouw werkgever het geval is. Zo ja, maak dan thuis een account aan en log daar in.
Lees meer
- Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord voor FiscFree® ben vergeten?
- Hoe maak ik een account aan in FiscFree®?
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren