Terug
Artikelen

Hoe kan ik inloggen bij FiscFree®? Naar Artikel

Inloggen bij FiscFree® kan via de speciale inlogpagina.

  • Vul hier het mailadres in waarmee je jouw account in FiscFree® hebt aangemaakt.
  • Vul dan jouw wachtwoord in.
  • Klik op login werknemer.


Je kunt alleen inloggen bij FiscFree® als jouw werkgever klant van FiscFree® is en als jij een account in FiscFree® hebt aangemaakt.

Lees meer

Hoe maak ik een account aan in FiscFree®? Naar Artikel

Is jouw werkgever klant van FiscFree®? Dan kun je een account aanmaken zodat je kunt zien welke producten je met belastingvoordeel kunt kiezen en wat de spelregels voor deelname zijn. 


Volg deze stappen

  1. Heb je een link voor FiscFree® ontvangen van jouw werkgever?
    • Ja? 
      • Je hebt een link voor FiscFree® ontvangen van jouw werkgever.
      • Klik op deze link.
      • Je komt nu op de inlogpagina van FiscFree®.
      • Typ in het witte vlak het e-mailadres waarmee je jouw account in FiscFree® wilt aanmaken.
      • Dit kan een zakelijk mailadres zijn, maar het kan ook een privé mailadres zijn.
      • Klik dan op registeren en ga naar stap 2.
    • Nee?
      • Je hebt geen link voor FiscFree® via jouw werkgever ontvangen. 
      • Vraag bij jouw werkgever de aanmeldlink voor FiscFree® aan en volg daarna de stappen hierboven. 
  2. Je komt nu op een nieuwe pagina, waar je jouw persoonsgegevens moet invullen.
  3. Vul alle velden in. De velden met een oranje sterretje zijn verplicht.
  4. Maak een wachtwoord aan. Dit wachtwoord moet minimaal 1 letter en 1 getal hebben en minimaal 8 karakters lang zijn.
  5. Herhaal jouw wachtwoord.
  6. Geeft aan of je de nieuwsbrief van FiscFree® wilt ontvangen met leuke aanbiedingen.
  7. Geef aan dat je akkoord bent met de privacyverklaring.
  8. Klik op aanmaken.
  9. Nu heb je jouw account in FiscFree® aangemaakt. 
  10. Je krijgt een bevestiging van het aanmaken van jouw account op het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij het aanmaken van jouw account.
  11. In de mail staat dat je een account hebt aangemaakt op FiscFree®. 
  12. Voordat je kunt inloggen op FiscFree® moet je eerst op de link in de mail klikken om jouw account te bevestigen.
  13. Als je op de link in de mail klikt kom je automatisch op de inlogpagina van FiscFree® uit.
  14. Daar staat in het rechter grijze vlak bij ik heb al een account jouw mailadres ingevuld.
  15. Typ jouw wachtwoord.
  16. Klik op login werknemer.
  17. Nu ben je ingelogd in de FiscFree® omgeving van jouw werkgever en kun je zien welke producten je met belastingvoordeel kunt kopen.


Lees meer



Hoe maak ik met het projectnummer van mijn werkgever een account aan in FiscFree®? Naar Artikel

Je kunt geen account meer aanmaken in FiscFree® met het projectnummer van jouw werkgever.

De enige mogelijkheid om een account in FiscFree® aan te maken is via de aanmeldlink die je van jouw werkgever ontvangt.


Voor meer informatie over het aanmaken van een account in FiscFree® klik hier.


Lees meer



Wat moet ik doen als ik geen activeringsmail heb ontvangen? Naar Artikel

FiscFree® stuurt de activeringsmail naar het e-mailadres waarop je het account hebt aangemaakt. 

Heb je de activeringsmail niet ontvangen? Dat heeft dat 1 van de onderstaande oorzaken.


  1. De activeringsmail zit in de spam of ongewenste e-mail map
    Soms komt de activeringsmail in de spam map of ongewenste e-mail map.
    FiscFree® stuurt de activeringsmail altijd vlak nadat je jouw account hebt aangemaakt.
    Controleer of de e-mail rond dit tijdstip in jouw spam of ongewenste e-mail map terecht is gekomen.
  2. Beveiligde netwerkomgeving/ bedrijfsnetwerk
    Gebruik je het e-mailadres van je werk voor het aanmaken van jouw FiscFree® account?
    Controleer dan bij jouw werkgever of de activeringsmail wordt tegengehouden door de beveiligde bedrijfsomgeving. Is dit het geval? Dan kan de e-mail vanuit daar naar jou worden doorgestuurd. 
  3. Typefout gemaakt in het e-mailadres
    FiscFree® stuurt de activeringsmail naar het e-mailadres dat jij opgeeft bij het aanmaken van jouw account. Heb je hier per ongeluk een typefout in gemaakt of ben je bijvoorbeeld een punt vergeten? Dan komt de activeringsmail niet aan. Neem contact op met onze klantenservice via tel: 0513-653 444. Zij helpen je verder. 


Heb je wel een activeringsmail gekregen maar kun je hem niet meer vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice via tel: 0513 - 653 444 of info@fiscfree.nl. Zij kunnen jou de activeringsmail nog een keer sturen.


Lees meer



Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord voor FiscFree® ben vergeten? Naar Artikel

Als je jouw wachtwoord voor FiscFree® bent vergeten kun je een nieuw wachtwoord aanvragen.


Dit doe je als je jouw wachtwoord bent vergeten

  • Klik op deze link Wachtwoord opnieuw aanvragen - FiscFree®.
  • Vul het mailadres in dat je hebt gebruikt voor het aanmaken van jouw FiscFree® account.
  • Klik op stuur een nieuw wachtwoord.
  • Je krijgt nu op jouw opgegeven mailadres een bericht van FiscFree® met daarin een nieuw wachtwoord.
  • Ga naar het inlogscherm van FiscFree®.
  • Ga naar Ik heb al een account.
  • Vul jouw mailadres in.
  • Vul bij wachtwoord het nieuwe wachtwoord in dat je in de mail hebt ontvangen.
    • Let op als je het wachtwoord kopieert! Als je de spaties mee kopieert (witruimtes aan beide zijden van het wachtwoord), dan lukt het niet om in te loggen.
    • Het kopiëren van het wachtwoord kan alleen via de toetsencombinatie Ctrl C en Ctrl V. Selecteer het nieuwe wachtwoord zonder spaties. Gebruik de toetsen Ctrl C (kopiëren) om te kopiëren. Plak het nieuwe wachtwoord in de daarvoor bestemde plaats op het inlogscherm via Ctrl V (plakken).
  • Klik op inloggen.
  • Nu ben je ingelogd in jouw FiscFree® account.


Wil je jouw huidige wachtwoord wijzigen in ander wachtwoord?

  • Ga naar het inlogscherm van FiscFree®.
  • Ga naar Ik heb al een account.
  • Vul jouw mailadres in.
  • Vul jouw huidige wachtwoord in.
  • Log in op jouw account.
  • Klik rechts bovenaan op Mijn account.
  • Scroll helemaal naar beneden.
  • Klik op Wachtwoord wijzigen.
  • Vul eerst jouw Huidige wachtwoord in.
  • Kies daarna een eigen wachtwoord en vul dit in bij Wachtwoord.
  • Vul jouw nieuwe wachtwoord nog een keer in bij Wachtwoord herhalen.
  • Klik op Opslaan.
  • Nu is jouw wachtwoord gewijzigd.



Wat moet ik doen als ik niet kan inloggen in FiscFree®? Naar Artikel

Je kunt alleen inloggen bij FiscFree® als jouw werkgever klant van FiscFree® is en als jij een account in FiscFree® hebt aangemaakt.


Zo log je in bij FiscFree®

Inloggen bij FiscFree® kan via de speciale inlogpagina.

  • Vul hier het mailadres in waarmee je jouw account in FiscFree® hebt aangemaakt.
  • Vul dan jouw wachtwoord in.
  • Klik op login werknemer.


Log je in vanaf jouw smartphone of tablet? 

Helaas werkt FiscFree® niet goed op een smartphone of tablet. Maak daarom gebruik van een pc of een laptop.


Typ jouw mailadres en wachtwoord opnieuw in

Het kan zijn dat er ergens een spatie staat, een cijfer of letter verkeerd is getypt of een hoofdletter in plaats van een kleine letter. Daardoor wordt het mailadres of het wachtwoord niet herkend.

  • Maak de velden van het e-mailadres en wachtwoord helemaal leeg.
  • Typ het mailadres waarmee je jouw account in FiscFree® hebt aangemaakt.
  • Typ jouw wachtwoord.
  • Het wachtwoord is hoofdletter gevoelig.


Beveiligde netwerkomgeving / bedrijfsnetwerk

Log je in op kantoor? 

Soms biedt een bedrijfsnetwerk/ beveiligde netwerkomgeving geen volledige toegang tot FiscFree®. Controleer of dat bij jouw werkgever het geval is. Zo ja, maak dan thuis een account aan en log daar in.


Lees meer