Wat moet ik doen als ik geen activeringsmail heb ontvangen?
FiscFree® stuurt de activeringsmail naar het e-mailadres waarop je het account hebt aangemaakt.
Heb je de activeringsmail niet ontvangen? Dat heeft dat 1 van de onderstaande oorzaken.
- De activeringsmail zit in de spam of ongewenste e-mail map
Soms komt de activeringsmail in de spam map of ongewenste e-mail map.
FiscFree® stuurt de activeringsmail altijd vlak nadat je jouw account hebt aangemaakt.
Controleer of de e-mail rond dit tijdstip in jouw spam of ongewenste e-mail map terecht is gekomen. - Beveiligde netwerkomgeving/ bedrijfsnetwerk
Gebruik je het e-mailadres van je werk voor het aanmaken van jouw FiscFree® account?
Controleer dan bij jouw werkgever of de activeringsmail wordt tegengehouden door de beveiligde bedrijfsomgeving. Is dit het geval? Dan kan de e-mail vanuit daar naar jou worden doorgestuurd. - Typefout gemaakt in het e-mailadres
FiscFree® stuurt de activeringsmail naar het e-mailadres dat jij opgeeft bij het aanmaken van jouw account. Heb je hier per ongeluk een typefout in gemaakt of ben je bijvoorbeeld een punt vergeten? Dan komt de activeringsmail niet aan. Neem contact op met onze klantenservice via tel: 0513-653 444. Zij helpen je verder.
Heb je wel een activeringsmail gekregen maar kun je hem niet meer vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice via tel: 0513 - 653 444 of [email protected]. Zij kunnen jou de activeringsmail nog een keer sturen.
Lees meer
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren