Terug

Wat moet ik doen als ik geen activeringsmail heb ontvangen?

FiscFree® stuurt de activeringsmail naar het e-mailadres waarop je het account hebt aangemaakt. 

Heb je de activeringsmail niet ontvangen? Dat heeft dat 1 van de onderstaande oorzaken.


  1. De activeringsmail zit in de spam of ongewenste e-mail map
    Soms komt de activeringsmail in de spam map of ongewenste e-mail map.
    FiscFree® stuurt de activeringsmail altijd vlak nadat je jouw account hebt aangemaakt.
    Controleer of de e-mail rond dit tijdstip in jouw spam of ongewenste e-mail map terecht is gekomen.
  2. Beveiligde netwerkomgeving/ bedrijfsnetwerk
    Gebruik je het e-mailadres van je werk voor het aanmaken van jouw FiscFree® account?
    Controleer dan bij jouw werkgever of de activeringsmail wordt tegengehouden door de beveiligde bedrijfsomgeving. Is dit het geval? Dan kan de e-mail vanuit daar naar jou worden doorgestuurd. 
  3. Typefout gemaakt in het e-mailadres
    FiscFree® stuurt de activeringsmail naar het e-mailadres dat jij opgeeft bij het aanmaken van jouw account. Heb je hier per ongeluk een typefout in gemaakt of ben je bijvoorbeeld een punt vergeten? Dan komt de activeringsmail niet aan. Neem contact op met onze klantenservice via tel: 0513-653 444. Zij helpen je verder. 


Heb je wel een activeringsmail gekregen maar kun je hem niet meer vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice via tel: 0513 - 653 444 of info@fiscfree.nl. Zij kunnen jou de activeringsmail nog een keer sturen.


Lees meer



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren