Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Heb je een bestelling in FiscFree® gedaan en wil je deze annuleren? Volg dan de stappen hieronder.
Is het gekozen product al geleverd?
- Ja?
- Dan kun je jouw bestelling helaas niet meer annuleren.
- Nee?
- Log in op jouw FiscFree® account.
- Scroll helemaal naar beneden, naar mijn bestellingen.
- Controleer de status achteraan de regel.
- Status Bestelling wacht op akkoord, Verrekening wacht op akkoord:
- Klik op het oogje achteraan de regel van de bestelling.
- Klik aan de rechterkant op Bestelling annuleren.
- Klik op Akkoord om de bestelling te annuleren.
- Status Bestelling goedgekeurd, Verrekening goedgekeurd:
- Noteer het bestelnummer van het product dat je wilt annuleren.
- Dit bestelnummer kun je ook vinden in de bevestigings e-mail van jouw bestelling.
- Stuur een mail naar annuleringen@fiscfree.nl, vermeld daarin: Het bestelnummer van de bestelling die je wilt annuleren. en jouw naam, adres en woonplaats.
Goed om te weten
- Je krijgt een ontvangstbevestiging wanneer we jouw e-mail in goede orde hebben ontvangen.
- Je annulering wordt na deze e-mail in behandeling genomen.
- Als het nodig is nemen we contact met je op.
- Je ontvangt bericht als je annulering verwerkt is.
- Als je een bedrag via iDEAL hebt betaald dan wordt dit automatisch weer terug gestort nadat de annulering verwerkt is.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren