Terug

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

De status van jouw bestelling bepaalt of jij jouw bestelling kunt annuleren en hoe je dat doet. Deze status vind je terug in jouw FiscFree® account. Ook word je via de mail op de hoogte gehouden van de bestelstatus. 

Lees hieronder hoe je jouw bestelling kunt annuleren. 


Is de bestelling door jouw werkgever goedgekeurd?

  • Niet goedgekeurd: Als de bestelling en de verrekening nog niet goedgekeurd zijn door jouw werkgever kun je jouw bestelling annuleren. Ga naar Bestelling en verrekening zijn nog niet goedgekeurd.
  • Goedgekeurd: Is het gekozen product al geleverd? 
    • Ja: Neem contact op met de leverancier van het product om te bespreken of het product retour kan en bespreek de retourwijze. Ga vervolgens naar Bestelling annuleren.
    • Nee: Je kunt de bestelling annuleren, afhankelijk van het gekozen product. Ga naar Bestelling annuleren.


Instructie: Bestelling en verrekening zijn nog niet goedgekeurd

  1. Log in op jouw FiscFree® account.
  2. Scrol op de eerste pagina helemaal naar beneden.
  3. Onder het kopje Mijn bestellingen staat jouw bestelling.
  4. Ga naar het kopje Details en klik op het blaadje Details bekijken.
  5. Scrol helemaal naar beneden en klik rechts onderaan op Bestelling annuleren.
    • Wanneer deze optie niet beschikbaar is neem je contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.
  6. Je krijgt de vraag Weet u zeker dat u deze bestelling wilt annuleren?
  7. Als je het zeker weet, klik je op Akkoord.
  8. Jouw bestelling is nu geannuleerd.
    • Je krijgt geen mail van jouw annulering.
    • Je ziet de bestelling niet meer staan in jouw FiscFree® account onder Mijn bestellingen.
    • Heb je een iDEAL betaling aan FiscFree® gedaan voor het netto (niet met jouw werkgever te verrekenen) bedrag? Dan krijg je dit bedrag binnen een paar dagen terug op jouw rekening gestort.



Instructie: Bestelling annuleren 

Je kunt de bestelling niet zelf annuleren. Volg de onderstaande stappen om de annulering in gang te zetten. 

Let op! Betreft het een bestelling bij bol.com, Coolblue, Bijenkorf, HelloFresh, GreenChef of Weekendjeweg?. Dan kan jij helaas jouw bestelling niet meer annuleren


  1. Noteer het bestelnummervan het product dat je wilt annuleren.
    • Dit bestelnummer vind je bij Mijn bestellingen in jouw FiscFree® account. 
    • Je vindt het nummer ook in de bevestigingse-mail van jouw bestelling.
  2. Stuur een mail naar [email protected]en vermeld daarin:
    • Het bestelnummer van de bestelling die je wilt annuleren.
    • Jouw naam, adres en woonplaats.
    • De reden van annulering.
    • Of de leverancier op de hoogte is van de annulering.
    • Zet jouw werkgever altijd in de CC van de mail.
    • Stuur je retourbevestiging mee als je de bestelling wilt annuleren.
  3. Wij nemen jouw annulering in behandeling en als het nodig is nemen we contact met jou op. 
  4. Je ontvangt bericht per e-mail als de annulering is gelukt.
  5. Is de annulering gelukt en heb je een iDEAL betaling aan FiscFree® gedaan voor het netto (niet met jouw werkgever te verrekenen) bedrag? Dan krijg je dit bedrag binnen een paar dagen terug op jouw rekening gestort.



Uitzonderingen

  • Bestelling bij BelSimpel.nl? Wij controleren of de vouchercode al is gebruikt. Is dat het geval, dan kun je jouw bestelling niet meer annuleren. Heb je maar een deel gebruikt? Neem contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden.
  • Cadeaukaarten van bol.com, Coolblue en Bijenkorf kunnen niet geannuleerd worden. 
  • HelloFresh en GreenChef kunnen niet geannuleerd worden.
  • Weekendjeweg kan niet geannuleerd worden.  



Lees meer





Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren