Hoe moet ik mijn bedrijfsfitnessabonnement opzeggen?
Het bedrijfsfitnessabonnement die je via FiscFree® hebt afgesloten kun je opzeggen bij Bedrijfsfitness Nederland.
Belangrijk om te weten is dat de eerste abonnementsperiode van jouw fitnessabonnement via FiscFree® een contract-vast-periode is. Je kunt dan niet tussentijds opzeggen, de contractperiode moet je voltooien. Tijdens het afsluiten van jouw abonnement kies je voor een halfjaar of een jaar contract-vast.
Standaard wordt na deze periode het abonnement automatisch verlengt. Het abonnement wordt dan omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd. Vanaf dat moment is jouw abonnement tussentijds opzegbaar met 1 abonnementsmaand opzegtermijn.
Voor het opzeggen van jouw bedrijfsfitnessabonnement neem je contact op met Bedrijfsfitness Nederland via 0513 - 63 31 11 of klantenservice@bfnl.nl. Of je geeft je wijziging aan in MijnBFNL.nl.
Heeft Bedrijfsfitness Nederland jouw opzegging ontvangen? Dan informeren zij jouw werkgever en de sportlocatie. Jij krijgt een bevestiging per e-mail met de einddatum van jouw bedrijfsfitnessabonnement.
Goed om te weten
- Je kunt jouw abonnement niet opzeggen bij jouw sportschool, alleen bij Bedrijfsfitness Nederland.
- De eerste contract-vast-periode moet je altijd voltooien. Daarna geldt een opzegtermijn van 1 maand.
- Zeg je jouw abonnement niet op? Dan wordt het automatisch stilzwijgend verlengd.
Lees meer
- Kan ik mijn Bedrijfsfitnessabonnement tijdelijk opzeggen?
- Ik ga uit dienst, wat gebeurt er met mijn bedrijfsfitnessabonnement?
- Kan ik mijn bedrijfsfitnessabonnement wijzigen?
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren