Terug

Wat gebeurt er als ik de bestelling van mijn computer heb afgerond?

Als je jouw aanvraag voor een product bij Paradigit via FiscFree® helemaal hebt afgerond zijn dit de volgende stappen:


  1. Jij ontvangt een mail vanuit FiscFree® waarin staat dat jouw aanvraag naar jouw werkgever is gestuurd ter goedkeuring.
  2. Jouw werkgever controleert of jij voldoet aan de spelregels voor deelname aan FiscFree®.
    1. Voldoe je niet aan de spelregels? 
      • Je krijgt bericht van jouw werkgever met de reden van afkeuren.
      • Heb je een iDEAL-betaling gedaan voor het netto bedrag? FiscFree® stort dit bedrag terug op jouw bankrekening.
    2. Voldoe je wel aan de spelregels? 
      • Je krijgt bericht dat jouw werkgever jouw aanvraag heeft goedgekeurd.
      • Paradigit krijgt bericht dat ze het gekozen product aan jou mogen leveren.
      • Paradigit levert het gekozen product op jouw afleveradres.
      • Wanneer een deel van de bestelling tijdelijk niet leverbaar is past Paradigit de levertijd van de hele bestelling aan.
      • Jouw werkgever verrekent het gekozen product met de bronnen die jij hebt aangegeven.
  3. Je kunt de status van jouw aanvraag ook vinden door in te loggen in jouw FiscFree® account.


Lees meer



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren