Terug
Artikelen

Berekent Paradigit verzendkosten? Naar Artikel

Voor jouw bestelling bij Paradigit via FiscFree® worden geen verzendkosten in rekening gebracht. 


Hoe bestel ik een computer via FiscFree®? Naar Artikel

Om een nieuwe computer of laptop via FiscFree® te bestellen maak je eerst een account aan in FiscFree®. Daarna volg je de onderstaande stappen.


Computer bestellen via FiscFree®

  1. Log in op jouw FiscFree® account.
  2. Bekijk in de spelregels wat jouw werkgever in de categorie Computers/Tablets aanbiedt.
  3. Ga naar de categorie Computers/Tablets en klik op Shop nu.
  4. Scrol naar beneden en klik op de groene knop Start.
  5. Je gaat nu naar de speciale webshop van Paradigit die aan FiscFree® gekoppeld is.
  6. Kies het product (of de producten) die jij wilt door te klikken op de oranje knop Bestellen.
  7. Het gewenste artikel zit in jouw winkelwagen, controleer jouw bestelling.
  8. Controleer de aflevergegevens – dit is het adres waarop Paradigit jouw bestelling bezorgt - en pas dit eventueel aan.
  9. Wil je nog meer bestellen? 
    • Ja: Klik op de oranje knop Verder winkelen
    • Nee: Klik op de oranje knop Volgende.
  10. Je kunt jouw computer gedurende 3 jaar verzekeren tegen val- en stootschade, brand- en vochtschade en interne defecten (na de standaard fabrieksgarantie). Download de algemene voorwaarden om deze vooraf door te lezen. Wil je jouw computer verzekeren? 
    • Ja: Zet een vinkje in het hokje voor Ja, ik wil dit product verzekeren en ga akkoord met de voorwaarden. 
    • Nee: Laat het hokje leeg.
  11. Klik op de oranje knop Volgende.
  12. Controleer jouw bestelling én de Aflevergegevens.
    • Klopt dit niet? Klik op de grijze knop Terug en pas de gegevens aan.
    • Klopt dit wel? Klik op de groene knop Volgende.
  13. Is jouw bestelling duurder dan wat je met jouw werkgever mag verrekenen volgens de spelregels?
    • Ja:
      • Betaal het netto bedrag via iDeal rechtstreeks aan FiscFree®. Klik op Betalen.
      • Klik op Verder naar verrekenen.
    • Nee:
      •  Ga door naar de volgende stap.
  14. Geef aan met welke bronnen je het bedrag met jouw werkgever wilt verrekenen en klik op Opslaan.
  15. Lees de tekst van de Aanvulling op de Arbeidsovereenkomst.
  16. Klopt de Aanvulling op de Arbeidsovereenkomst en ga je ermee akkoord? 
    • Ja:
      • Zet een vinkje in het hokje voor Ja, ik ga akkoord met deze aanvulling op mijn arbeidsovereenkomst.
      • Klik op de groene knop Akkoord.
      • Je hebt nu digitaal jouw handtekening onder de Aanvulling op de Arbeidsovereenkomst gezet.
    • Nee:    
      • Klik bovenaan in je scherm op pijltje terug, naar de stap verrekening.
      • Rechts zie je de mogelijkheid om de bestelling te annuleren. Je kunt ook de bronnen aanpassen en opnieuw op Opslaan klikken.
  17. FiscFree® stuurt jou automatisch een mail dat jouw aanvraag naar jouw werkgever is gestuurd ter goedkeuring.
    • De bestelling is pas definitief als jouw werkgever de aanvraag heeft goedgekeurd.
    • Je krijgt vanuit FiscFree® bericht per mail als jouw werkgever jouw aanvraag heeft goedgekeurd. 



Verzending van je bestelling

  • Zodra jouw werkgever jouw aanvraag heeft goedgekeurd ontvangt Paradigit hiervan bericht. Paradigit verstuurt de bestelling, over het algemeen binnen 1 tot 2 werkdagen, via DHL.
  • Is de levertijd langer dan een week? Dan neemt Paradigit contact met jou hierover op. 
  • Je ontvangt van Paradigit een bevestiging van verzending van jouw bestelling.
  • Je ontvangt van DHL een code op het mailadres van je FiscFree® account. Deze code heb je nodig om je pakket in ontvangst te nemen. 
  • Paradigit levert jouw bestelling op het adres dat jij in FiscFree® hebt aangegeven.


Lees meer





Hoe kan ik het afleveradres voor mijn Computer/Tablet bestelling bij Paradigit aanpassen? Naar Artikel

Je hebt via FiscFree® een bestelling gedaan bij Paradigit en nu wil je het afleveradres van deze bestelling aanpassen. 

Dit kun je niet rechtstreeks bij Paradigit doen. Neem contact op met de klantenservice van FiscFree® via 0513-433057


Of je het afleveradres voor jouw bestelling nog kunt wijzigen is afhankelijk van de status van jouw bestelling: heeft jouw werkgever jouw bestelling al helemaal goedgekeurd of nog niet? 

Je weet dat jouw werkgever jouw aanvraag helemaal heeft goedgekeurd doordat je daar een mail van krijgt. 


  • Jouw bestelling is nog niet goedgekeurd door jouw werkgever
    Je hebt nog geen mail ontvangen dat jouw werkgever jouw bestelling heeft goedgekeurd. Dat betekent dat Paradigit de bestelling ook nog niet naar jou heeft verstuurd. Is dit het geval? Dan is het meestal nog mogelijk je adres aan te passen. Geef het nieuwe adres wel zo snel mogelijk door aan de klantenservice van FiscFree®, want zodra jouw werkgever de bestelling goedkeurt wordt hij door Paradigit klaargemaakt voor verzending. 


  • Jouw bestelling is al goedgekeurd door jouw werkgever.
    Je hebt een mail ontvangen waarin staat dat jouw werkgever jouw bestelling heeft goedgekeurd. Dit betekent dat jouw bestelling al door Paradigit naar jou is verstuurd, klaar staat om te verstuurd te worden of dat Paradigit de verzending aan het voorbereiden is.
    Neem in dat geval contact op met de FiscFree® klantenservice. Wij nemen contact op met Paradigit over de status van de verzending en de mogelijkheden om het afleveradres nog te wijzigen.
    Is jouw bestelling al verstuurd? Dan kan het afleveradres niet meer aangepast worden. 


Goed om te weten

  • Je bent zelf verantwoordelijk voor de juiste adresgegevens. 
  • Jouw bestelling wordt standaard verstuurd naar het adres in jouw FiscFree® account.
  • Pas je jouw adres in FiscFree® aan na het plaatsen van je bestelling? Dan wordt het adres niet automatisch aangepast bij Paradigit.


Lees meer


Wanneer wordt mijn computer/tablet geleverd? Naar Artikel

Voor meer informatie over de levertijd van jouw computer/tablet neem je contact op met Paradigit via telefoonnummer (088) 04 50 505 of via www.paradigit.nl/klantenservice.


Wij kunnen je helaas verder niets vertellen over de levertijden, omdat wij daar geen zicht op hebben.



Wat gebeurt er als ik de bestelling van mijn computer heb afgerond? Naar Artikel

Als je jouw aanvraag voor een product bij Paradigit via FiscFree® helemaal hebt afgerond zijn dit de volgende stappen:


  1. Jij ontvangt een mail vanuit FiscFree® waarin staat dat jouw aanvraag naar jouw werkgever is gestuurd ter goedkeuring.
  2. Jouw werkgever controleert of jij voldoet aan de spelregels voor deelname aan FiscFree®.
    1. Voldoe je niet aan de spelregels? 
      • Je krijgt bericht van jouw werkgever met de reden van afkeuren.
      • Heb je een iDEAL-betaling gedaan voor het netto bedrag? FiscFree® stort dit bedrag terug op jouw bankrekening.
    2. Voldoe je wel aan de spelregels? 
      • Je krijgt bericht dat jouw werkgever jouw aanvraag heeft goedgekeurd.
      • Paradigit krijgt bericht dat ze het gekozen product aan jou mogen leveren.
      • Paradigit levert het gekozen product op jouw afleveradres.
      • Wanneer een deel van de bestelling tijdelijk niet leverbaar is past Paradigit de levertijd van de hele bestelling aan.
      • Jouw werkgever verrekent het gekozen product met de bronnen die jij hebt aangegeven.
  3. Je kunt de status van jouw aanvraag ook vinden door in te loggen in jouw FiscFree® account.


Lees meer



Wat moet ik doen als ik een deel van mijn Paradigit bestelling alvast geleverd wil hebben? Naar Artikel

Heb je meerdere producten via Paradigit besteld? Dan komt het voor dat het ene product een langere levertijd heeft dan het andere. Paradigit past dan de levertijd van de hele bestelling aan, zodat jij alles in 1 keer ontvangt.


Wil je alvast een deel van jouw bestelling van Paradigit ontvangen? Dit gaat altijd in overleg met FiscFree® en Paradigit.


Vooraf is het belangrijk te weten dat je bij een deellevering jouw bestelling niet meer kunt wijzigen.


Volg deze stappen als je een deellevering wilt:

  1. Stuur een e-mail naar helpdesk@fiscfree.nlmet de volgende informatie:
    • Jouw toestemming voor de deellevering.
    • Informatie over welk deel van de levering het gaat.
    • Geef aan dat je ervan op de hoogte bent dat er achteraf niets gewijzigd kan worden in jouw bestelling.
  2. FiscFree® overlegt met Paradigit.
    • Gaat Paradigit akkoord met de deellevering?
      Je krijgt een e-mail van FiscFree® met bevestiging van de deellevering.
      Paradigit levert een deel van jouw bestelling.
    • Gaat Paradigit niet akkoord met de deellevering?
      Je krijgt een e-mail van FiscFree® dat deellevering niet mogelijk is.




Welk bedrag mag ik besteden aan een computer of tablet? Naar Artikel

Jouw werkgever bepaalt in de spelregels welk bedrag je mag verrekenen met bruto loonbestanddelen, dus over welk bedrag je belastingvoordeel hebt.


Je mag altijd een product bestellen dat duurder is dan wat je via jouw werkgever mag verrekenen. De meerprijs betaal je dan zelf via iDEAL rechtstreeks aan FiscFree®. Over dit bedrag heb je geen belastingvoordeel.


Lees meer



Welke bronnen mag ik gebruiken om de computer mee te verrekenen? Naar Artikel

Jouw werkgever bepaalt welke bronnen (bruto loonbestanddelen) je mag gebruiken om het product van Paradigit mee te verrekenen.

Deze bronnen vind je in de spelregels die jouw werkgever heeft opgesteld voor deelname aan FiscFree®. 


Bij het aanvragen van een product van Paradigit via FiscFree® geef je bij de stap ‘verrekening’ aan voor welke bronnen jij kiest.



Lees meer



Wie levert de computers en tablets bij FiscFree®? Naar Artikel

In FiscFree® is Paradigit de leverancier van computers, tablets en toebehoren. 

Paradigit staat bekend om haar goede service en mooie deals. Er zijn ook regelmatig speciale FiscFree®-deals.

Bovendien heeft Paradigit een uitgebreid en gevarieerd assortiment met relatief veel Apple-producten.

 

Hoeveel voordeel je hebt bij aanschaf van een product van Paradigit via FiscFree® hangt af van de spelregels van jouw werkgever.


Gemiddeld genomen hebben medewerkers 40% belastingvoordeel ten opzichte van de reguliere prijs, bij het bestellen van een computer of tablet via FiscFree®.


Lees meer



Waar kan ik terecht voor service en garantie op mijn bestelde computer of tablet? Naar Artikel

Is er iets mis met een product van Paradigit dat je via FiscFree® hebt besteld? Dan kun je terecht bij de klantenservice van Paradigit.


Dit doe je als volgt:

  • Klik op deze link.
  • Kies de reden dat je contact zoekt met Paradigit.
  • Volg de aangegeven instructies.