Terug

Ik heb de bol.com cadeaubon niet ontvangen

Nadat jouw werkgever jouw aanvraag heeft goedgekeurd ontvang je de bol.com cadeaubon in jouw mail. Bol.com stuurt de code naar het e-mailadres van jouw FiscFree® account. 


Heb je de mail met de bol.com cadeaubon niet ontvangen?

Dat heeft mogelijk 1 van deze oorzaken.

  1. De e-mail zit in de spam of ongewenste email map
    Soms komt de e-mail in de spam of ongewenste e-mail map. Controleer of dit het geval is.
  2. Beveiligde netwerkomgeving/ bedrijfsnetwerk
    Gebruik je jouw werk-mailadres voor jouw FiscFree® account?
    Controleer dan bij jouw werkgever of de e-mail wordt tegengehouden door de beveiligde bedrijfsomgeving. Is dit het geval? Dan kan de e-mail vanuit daar naar jou worden doorgestuurd.


Helpen bovenstaande oplossingen niet? 

Je vindt de cadeaubon code ook in jouw FiscFree® account.

  1. Log in op je FiscFree® account.
  2. Scrol helemaal naar beneden op de welkomstpagina.
  3. Klik bij de juiste bestelling op details bekijken, achteraan de regel.
  4. Bovenaan bij de bestellingdetails staat de cadeaubon code en de geldigheidsdatum.


Lees meer


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren