Ik heb de bol.com cadeaubon niet ontvangen
Nadat jouw werkgever jouw aanvraag heeft goedgekeurd ontvang je de bol.com cadeaubon in jouw mail. Bol.com stuurt de code naar het e-mailadres van jouw FiscFree® account.
Heb je de mail met de bol.com cadeaubon niet ontvangen?
Dat heeft mogelijk 1 van deze oorzaken.
- De e-mail zit in de spam of ongewenste email map
Soms komt de e-mail in de spam of ongewenste e-mail map. Controleer of dit het geval is. - Beveiligde netwerkomgeving/ bedrijfsnetwerk
Gebruik je jouw werk-mailadres voor jouw FiscFree® account?
Controleer dan bij jouw werkgever of de e-mail wordt tegengehouden door de beveiligde bedrijfsomgeving. Is dit het geval? Dan kan de e-mail vanuit daar naar jou worden doorgestuurd.
Helpen bovenstaande oplossingen niet?
Je vindt de cadeaubon code ook in jouw FiscFree® account.
- Log in op je FiscFree® account.
- Scrol helemaal naar beneden op de welkomstpagina.
- Klik bij de juiste bestelling op details bekijken, achteraan de regel.
- Bovenaan bij de bestellingdetails staat de cadeaubon code en de geldigheidsdatum.
Lees meer
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren