Hoe bestel ik een product in de categorie Leuke extra’s? Naar Artikel
In de categorie Leuke extra’s kun je cadeaubonnen van Coolblue en bol.com of een fashioncheque bestellen. Om een product in Leuke extra’s via FiscFree® te bestellen maak je eerst een account aan in FiscFree®. Daarna volg je de onderstaande stappen.
Een product in Leuke extra’s bestellen
- Log in op jouw FiscFree® account.
- Bekijk in de spelregels wat jouw werkgever in de categorie Leuke extra’s aanbiedt.
- Niet iedere werkgever biedt alle soorten aan. In de spelregels staat uit welke cadeaubonnen en vouchers je kunt kiezen.
- Ga naar de categorie Leuke extra’s en klik op Shop nu.
- Biedt jouw werkgever bol.com, fashioncheque én Coolblue aan? Dan maak je hier de keuze welke soort je wilt bestellen en klik je nogmaals op shop nu bij de cadeaubon van jouw keuze.
- Vul bij ‘Aanvragen’ in voor welk bedrag je een cadeaubon of voucher van bol.com, fashioncheque of Coolblue wilt bestellen. Om maximaal te profiteren van het belastingvoordeel is het slim om een cadeaubon aan te vragen voor het maximaal te verrekenen bedrag.
- Klik op de groene knop Aanvragen om de cadeaubon of voucher aan te vragen.
- Controleer jouw bestelling en klik op de groene knop Volgende.
- Geef aan met welke bronnen je het bedrag met jouw werkgever wilt verrekenen en klik op Opslaan.
- Lees de tekst van de Aanvulling op de Arbeidsovereenkomst.
- Klopt de Aanvulling op de Arbeidsovereenkomst en ga je ermee akkoord?
- Ja:
- Zet een vinkje in het hokje voor Ja, ik ga akkoord met deze aanvulling op mijn arbeidsovereenkomst.
- Klik op de groene knop Akkoord.
- Je hebt nu digitaal jouw handtekening onder de Aanvulling op de Arbeidsovereenkomst gezet.
- Nee:
- Klik bovenaan in je scherm op pijltje terug, naar de stap verrekening.
- Rechts zie je de mogelijkheid om de bestelling te annuleren. Je kunt ook de bronnen aanpassen en opnieuw op Opslaan klikken.
- Ja:
- FiscFree® stuurt jou automatisch een mail dat jouw aanvraag naar jouw werkgever is gestuurd ter goedkeuring.
- De bestelling is pas definitief als jouw werkgever de aanvraag heeft goedgekeurd.
- Je krijgt vanuit FiscFree® bericht per mail als jouw werkgever jouw aanvraag heeft goedgekeurd.
- Zodra jouw werkgever jouw aanvraag heeft goedgekeurd ontvang je een mail met daarin de code van jouw voucher of waardebon.
- Je bestelt jouw gewenste product via de website van www.bol.com of www.coolblue.nl en betaalt met de code van jouw cadeaubon of voucher. De fashioncheque lever je in bij een aankoop in een aangesloten winkel of webshop.
Lees meer
- Hoe log ik in op mijn FiscFree® account?
- Waar vind ik de spelregels?
- Hoe vul ik de verrekening van mijn bestelling in?
Heb ik garantie op artikelen die ik bij de Bijenkorf koop? Naar Artikel
Ja, je hebt garantie op de artikelen die je met jouw Bijenkorf Cadeaucard hebt gekocht bij de Bijenkorf.
Deze garantie loopt via de Bijenkorf. Kijk op de website van de Bijenkorf voor meer informatie.
Lees meer
Hoe lang is de Bijenkorf Cadeaucard geldig? Naar Artikel
De Bijenkorf Cadeaucard is onbeperkt geldig.
Je hoeft niet het hele bedrag van jouw Bijenkorf Cadeaucard in 1 x te besteden. Het restant bedrag kun je voor een latere bestelling gebruiken.
Lees meer
Hoe lever ik de Bijenkorf Cadeaucard in? Naar Artikel
Koop je iets online bij de Bijenkorf en wil je jouw digitale cadeaucard gebruiken voor de betaling?
- Klik op 'Bestellen'
- Klik op ‘Cadeaucard of voucher’
- Type de code van jouw Cadeaucard in
- Klik op ‘Activeer’
Koop je iets in de Bijenkorf winkel? Dan verwerkt de kassamedewerker het bedrag van jouw cadeaucard bij het afrekenen.
Je mag meerdere cadeaucards gebruiken voor 1 bestelling.
Lukt het niet om te betalen met jouw digitale cadeaucard? Neem dan contact op met de klantenservice van de Bijenkorf.
Lees meer
- Kan ik meerdere Cadeaucards inleveren bij 1 aankoop bij de Bijenkorf?
- Klantenservice - de Bijenkorf
- De Bijenkorf Cadeaucard
Ik ben de code van mijn Bijenkorf Cadeaucard kwijt Naar Artikel
Na goedkeuring van jouw bestelling ontvang je de Bijenkorf Cadeaucard in jouw mail. De Bijenkorf stuurt de code naar het mailadres van jouw FiscFree® account.
Ben je de code van jouw Bijenkorf Cadeaucard kwijt? Je vindt de code ook in jouw FiscFree® account.
- Log in op je FiscFree® account.
- Scrol helemaal naar beneden op de welkomstpagina.
- Klik bij de juiste bestelling op details bekijken, achteraan de regel.
- Bovenaan bij de bestellingdetails staat de vouchercode en de geldigheidsdatum.
Heb je de kwijtgeraakte Bijenkorf Cadeaucard al eerder gebruikt en staat er nog een restwaarde op?
Klik dan hier om het resterende saldo op te vragen.
Lukt dit allemaal niet?
Neem dan contact op met de klantenservice van de Bijenkorf.
Lees meer
Link naar gerelateerde artikelen, bijvoorbeeld:
- Hoe bestel ik een product?
- WI: Bestellen product
Ik heb de Bijenkorf Cadeaucard niet ontvangen Naar Artikel
Nadat jouw werkgever jouw aanvraag heeft goedgekeurd ontvang je de Bijenkorf Cadeaucard in jouw mail. De Bijenkorf stuurt de code naar het e-mailadres van jouw FiscFree® account.
Heb je de mail met de Bijenkorf Cadeaucard niet ontvangen?
Dat heeft mogelijk 1 van deze oorzaken.
- De e-mail zit in de spam of ongewenste email map
Soms komt de e-mail in de spam of ongewenste e-mail map. Controleer of dit het geval is. - Beveiligde netwerkomgeving/ bedrijfsnetwerk
Gebruik je jouw werk-mailadres voor jouw FiscFree® account?
Controleer dan bij jouw werkgever of de e-mail wordt tegengehouden door de beveiligde bedrijfsomgeving. Is dit het geval? Dan kan de e-mail vanuit daar naar jou worden doorgestuurd.
Helpen bovenstaande oplossingen niet?
Je vindt de digitale cadeaucard code ook in jouw FiscFree® account.
- Log in op je FiscFree® account.
- Scrol helemaal naar beneden op de welkomstpagina.
- Klik bij de juiste bestelling op details bekijken, achteraan de regel.
- Bovenaan bij de bestellingdetails staat de Cadeaucard code.
Lees meer
Kan ik de Bijenkorf Cadeaucard terugsturen? Naar Artikel
Nee, de Bijenkorf Cadeaucard kan niet teruggestuurd worden. De cadeaucard is ook niet inwisselbaar voor geld.
Lees meer
Kan ik de Bijenkorf Cadeaucard voor meerdere bestellingen gebruiken? Naar Artikel
Je kunt jouw digitale cadeaucard voor meerdere bestellingen gebruiken als er nog geld op de kaart staat.
Staat er te weinig geld op jouw digitale cadeaucard om jouw hele bestelling bij de Bijenkorf mee te betalen? Dan betaal je het restantbedrag via een andere betaalmethode aan de Bijenkorf.
Lees meer
Kan ik meerdere Cadeaucards inleveren bij 1 aankoop bij de Bijenkorf? Naar Artikel
Ja, je kunt meerdere Cadeaucards inleveren bij 1 aankoop bij de Bijenkorf, zolang er nog geld op de kaart staat.
- Bestel je online?
Je kunt maximaal 10 Cadeaucards per bestelling gebruiken. Wanneer je tijdens het afrekenen een Cadeaucard toevoegt, kun je dit herhalen voor meerdere Cadeaucards. - Koop je in de winkel?
In de winkel kun je maximaal 5 Cadeaucards per betaling gebruiken.
Staat er te weinig geld op jouw Cadeaucard om jouw hele aankoop mee te betalen? Dan betaal je het restantbedrag via een andere betaalmethode aan de Bijenkorf.
Lees meer
Waar kan ik de Bijenkorf Cadeaucard inleveren? Naar Artikel
De digitale cadeaucard van de Bijenkorf lever je in via de website www.debijenkorf.nl. Je voert de code in bij jouw winkelmand of je gebruikt hem aan het einde van jouw bestelling als betaaloptie.
Je kunt de kaart ook besteden in alle Bijenkorf winkels .
De cadeaucard is geldig op de hele collectie van de Bijenkorf, behalve op boeken en cadeaucards.
Ook bij de shop-in-shops van de Bijenkorf, kun je de cadeaucard inleveren.
Je hoeft de Card niet in één keer te besteden. Het overgebleven bedrag blijft op jouw cadeaucard staan.
Het is niet mogelijk om de Bijenkorf Cadeaucard in te wisselen voor geld.
Lees meer
Heb ik garantie op artikelen die ik bij bol.com koop? Naar Artikel
Ja, je hebt garantie op de artikelen die je met jouw cadeaubon hebt gekocht op de website van bol.com.
Deze garantie verloopt via bol.com. Kijk op de website www.bol.com voor meer informatie.
Lees meer
Hoe lang is de bol.com cadeaubon geldig? Naar Artikel
De cadeaubon van bol.com is 3 jaar geldig.
Je hoeft niet het hele bedrag van jouw cadeaubon in 1 x te besteden. Het restant bedrag kun je voor een latere bestelling gebruiken.
Lees meer
Hoe lever ik de bol.com cadeaubon in? Naar Artikel
Je voegt jouw bol.com cadeaubon toe in jouw bol.com account of je voert de code in bij de stap ‘Betalen’ op het moment dat je een bestelling doet bij bol.com.
Voer het cadeaubonnummer in, die je hebt ontvangen via de mail. Let er daarbij op dat je de code goed overneemt. Denk aan hoofdletters, cijfers en andere tekens.
Je mag meerdere cadeaubonnen gebruiken voor 1 bestelling.
Goed om te weten
- Kies je voor achteraf betalen? Dan kun je jouw factuur niet met een cadeaubon betalen.
- Lukt het niet om te betalen met jouw cadeauboncode? Neem dan contact op met de klantenservice van bol.com.
Lees meer
- Meestgestelde vragen - bol.com
- Ik ben de code van mijn bol.com cadeaubon kwijt
- Betalen met een cadeaubon - bol.com
Ik ben de code van mijn bol.com cadeaubon kwijt Naar Artikel
Na goedkeuring van jouw bestelling ontvang je de bol.com cadeaubon in jouw mail. Bol.com stuurt de code naar het mailadres van jouw FiscFree® account.
Ben je de code van jouw digitale cadeaubon kwijt? Je vindt de code ook in jouw FiscFree® account.
- Log in op je FiscFree® account.
- Scrol helemaal naar beneden op de welkomstpagina.
- Klik bij de juiste bestelling op details bekijken, achteraan de regel.
- Bovenaan bij de bestellingdetails staat de vouchercode en de geldigheidsdatum.
Heb je de kwijtgeraakte cadeaubon al eerder gebruikt en staat er nog een restwaarde op?
Dan vind je de gegevens bij Cadeaubon inwisselen onder Betalingsinformatie in jouw bol.com account. Tijdens het plaatsen van een bestelling wordt de restwaarde van eerder ingevoerde cadeaubonnen automatisch aangeboden.
Lees meer
Hoe kan ik inloggen bij FiscFree®?
Ik heb de bol.com cadeaubon niet ontvangen Naar Artikel
Nadat jouw werkgever jouw aanvraag heeft goedgekeurd ontvang je de bol.com cadeaubon in jouw mail. Bol.com stuurt de code naar het e-mailadres van jouw FiscFree® account.
Heb je de mail met de bol.com cadeaubon niet ontvangen?
Dat heeft mogelijk 1 van deze oorzaken.
- De e-mail zit in de spam of ongewenste email map
Soms komt de e-mail in de spam of ongewenste e-mail map. Controleer of dit het geval is. - Beveiligde netwerkomgeving/ bedrijfsnetwerk
Gebruik je jouw werk-mailadres voor jouw FiscFree® account?
Controleer dan bij jouw werkgever of de e-mail wordt tegengehouden door de beveiligde bedrijfsomgeving. Is dit het geval? Dan kan de e-mail vanuit daar naar jou worden doorgestuurd.
Helpen bovenstaande oplossingen niet?
Je vindt de cadeaubon code ook in jouw FiscFree® account.
- Log in op je FiscFree® account.
- Scrol helemaal naar beneden op de welkomstpagina.
- Klik bij de juiste bestelling op details bekijken, achteraan de regel.
- Bovenaan bij de bestellingdetails staat de cadeaubon code en de geldigheidsdatum.
Lees meer
Kan ik de bol.com cadeaubon terugsturen? Naar Artikel
Kan ik de bol.com cadeaubon voor meerdere bestellingen gebruiken? Naar Artikel
Je kunt jouw bol.com cadeaubon voor meerdere bestellingen gebruiken als er nog geld op de bon staat en als de vervaldatum van de bon niet verstreken is.
Tijdens het plaatsen van een bestelling wordt de restwaarde van eerder ingevoerde cadeaubonnen automatisch aangeboden.
Je kunt de restwaarde en de vervaldatum van jouw bon vinden op de website van bol.com bij Cadeaubon inwisselen onder Betalingsinformatie in jouw account of via de Saldochecker.
Staat er te weinig geld op jouw cadeaubon om jouw hele bestelling bij bol.com mee te betalen? Dan betaal je het restantbedrag via een andere betaalmethode aan bol.com.
Lees meer
Kan ik meerdere cadeaubonnen inleveren bij een bol.com bestelling? Naar Artikel
Ja, je kunt meerdere cadeaubonnen inleveren voor een bestelling bij bol.com, zolang er nog geld op de bonnen staat en de vervaldatum van de bonnen niet verstreken is.
Tijdens het plaatsen van een bestelling wordt de restwaarde van eerder ingevoerde cadeaubonnen automatisch aangeboden.
Je kunt de restwaarde en de vervaldatum van jouw bon vinden op de website van bol.com bij Cadeaubon inwisselen onder Betalingsinformatie in jouw account of via de Saldochecker.
Staat er te weinig geld op jouw digitale cadeaubon om jouw hele bestelling bij bol.com mee te betalen? Dan betaal je het restantbedrag via een andere betaalmethode aan bol.com..
Lees meer
Waar kan ik de bol.com cadeaubon inleveren? Naar Artikel
De cadeaubon van bol.com kun je alleen inleveren via de website www.bol.com.
Je hoeft niet het hele bedrag van jouw cadeaubon in 1 x te besteden. Het restant bedrag kun je voor een latere bestelling gebruiken. Tijdens het plaatsen van een bestelling wordt de restwaarde van eerder ingevoerde cadeaubonnen automatisch aangeboden.
Lees meer
Welk bedrag mag ik besteden aan bol.com? Naar Artikel
Jouw werkgever bepaalt in de spelregels welk bedrag je mag verrekenen met bruto loonbestanddelen, dus over welk bedrag je belastingvoordeel hebt.
Je mag altijd iets bestellen dat duurder is dan wat je via jouw werkgever mag verrekenen. De meerprijs betaal je via iDEAL rechtstreeks aan FiscFree®. Over dit extra bedrag heb je geen belastingvoordeel.
Lees meer
- Waar vind ik de spelregels?
- Wat betekent verrekenen?
- Hoe werkt het belastingvoordeel als ik een product koopt via FiscFree?
- Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een iDEAL-betaling heb gedaan maar mijn werkgever heeft mijn bestelling afgekeurd?
- Meestgestelde vragen - bol.com
Welke bronnen mag ik gebruiken om bol.com mee te verrekenen? Naar Artikel
Jouw werkgever bepaalt welke bronnen (bruto loonbestanddelen) je mag gebruiken om het bedrag van de bol.com bonnen mee te verrekenen.
Deze bronnen vind je in de spelregels die jouw werkgever heeft opgesteld voor deelname aan FiscFree®.
Bij het aanvragen van de bol.com cadeaubonnen via FiscFree® geef je bij de stap ‘verrekening’ aan voor welke bronnen jij kiest.
Lees meer
- Wat betekent verrekenen?
- Waar vind ik de spelregels?
- Hoe vul ik de verrekening van mijn bestelling in?
- Meestgestelde vragen - bol.com
Heb ik garantie op artikelen die ik bij Coolblue koop? Naar Artikel
Ja, je hebt garantie op de artikelen die je met jouw Coolblue cadeaukaart hebt gekocht bij Coolblue.
Deze garantie verloopt via Coolblue. Kijk op de website Coolblue voor meer informatie.
Lees meer
Hoe lang is de Coolblue cadeaukaart geldig? Naar Artikel
De cadeaukaart van Coolblue is 5 jaar geldig. De precieze vervaldatum vind je in de e-mail met jouw persoonlijke cadeaukaart-code.
Je hoeft niet het hele bedrag van jouw cadeaukaart in 1 x te besteden. Het restant bedrag kun je voor een latere bestelling gebruiken.
Lees meer
Hoe lever ik de Coolblue cadeaukaart in? Naar Artikel
Als je online via www.coolblue.nl iets bestelt, klik je bij de betaalmethodepagina op 'cadeaukaart inwisselen'.
Vul hier de code(s) van jouw cadeaukaart(en) in. Je kunt maximaal 10 cadeaukaarten voor één bestelling gebruiken.
Lever je jouw cadeaukaart in de winkel in? Dan helpt de medewerker bij de kassa jou.
Goed om te weten
Lukt het niet om te betalen met jouw cadeaukaart? Neem dan contact op met de klantenservice van Coolblue.
Lees meer
Ik ben de code van mijn Coolblue cadeaukaart kwijt Naar Artikel
Na goedkeuring van jouw bestelling ontvang je de Coolblue cadeaukaart in jouw mail. Coolblue stuurt de code naar het mailadres van jouw FiscFree® account.
Ben je de code van jouw cadeaukaart kwijt? Je vindt de code ook in jouw FiscFree® account.
- Log in op je FiscFree® account.
- Scrol helemaal naar beneden op de welkomstpagina.
- Klik bij de juiste bestelling op details bekijken, achteraan de regel.
- Bovenaan bij de bestellingdetails staat de vouchercode en de geldigheidsdatum.
Lees meer
Ik heb de Coolblue cadeaukaart niet ontvangen Naar Artikel
Nadat jouw werkgever jouw aanvraag heeft goedgekeurd ontvang je de Coolblue cadeaukaart in jouw mail. Coolblue stuurt de code naar het e-mailadres van jouw FiscFree® account.
Heb je de mail met de Coolblue cadeaukaart niet ontvangen?
Dat heeft mogelijk 1 van deze oorzaken.
- De e-mail zit in de spam of ongewenste email map
Soms komt de e-mail in de spam of ongewenste e-mail map. Controleer of dit het geval is. - Beveiligde netwerkomgeving/ bedrijfsnetwerk
Gebruik je jouw werk-mailadres voor jouw FiscFree® account?
Controleer dan bij jouw werkgever of de e-mail wordt tegengehouden door de beveiligde bedrijfsomgeving. Is dit het geval? Dan kan de e-mail vanuit daar naar jou worden doorgestuurd.
Helpen bovenstaande oplossingen niet?
Je vindt de cadeaukaart code ook in jouw FiscFree® account.
- Log in op je FiscFree® account.
- Scrol helemaal naar beneden op de welkomstpagina.
- Klik bij de juiste bestelling op details bekijken, achteraan de regel.
- Bovenaan bij de bestellingdetails staat de cadeaukaart code en de geldigheidsdatum.
Lees meer
Kan ik de Coolblue cadeaukaart terugsturen? Naar Artikel
Nee, Coolblue cadeaukaarten kunnen niet teruggestuurd worden. De kaart is ook niet inwisselbaar voor geld.
Lees meer
Voorwaarden cadeaukaart - Coolblue
Kan ik de Coolblue cadeaukaart voor meerdere bestellingen gebruiken? Naar Artikel
Je kunt jouw Coolblue cadeaukaart voor meerdere bestellingen gebruiken als er nog geld op de kaart staat en als de vervaldatum van de kaart niet verstreken is.
Staat er te weinig geld op jouw cadeaukaart om jouw hele bestelling bij Coolblue mee te betalen? Dan betaal je het restantbedrag via een andere betaalmethode aan Coolblue.
Lees meer
Kan ik meerdere cadeaukaarten inleveren bij een Coolblue bestelling? Naar Artikel
Ja, je kunt maximaal 10 cadeaukaarten voor 1 bestelling gebruiken als je iets koop bij Coolblue, zolang er nog geld op de kaarten staat en de vervaldatum van de kaarten niet verstreken is.
Staat er te weinig geld op jouw cadeaukaart om jouw hele bestelling bij Coolblue mee te betalen? Dan betaal je het restantbedrag via een andere betaalmethode aan Coolblue.
Lees meer
Waar kan ik de Coolblue cadeaukaart inleveren? Naar Artikel
De cadeaukaart van Coolblue kun je online inleveren op de website van Coolblue.
Je kunt de kaart ook in 1 van de winkels van Cooblue inleveren.
Je hoeft niet het hele bedrag van jouw cadeaukaart in 1 x te besteden. Het restant bedrag kun je voor een latere aankoop gebruiken.
Lees meer
Welk bedrag mag ik besteden aan Coolblue? Naar Artikel
Jouw werkgever bepaalt in de spelregels welk bedrag je mag verrekenen met bruto loonbestanddelen, dus over welk bedrag je belastingvoordeel hebt.
Je mag altijd iets bestellen dat duurder is dan wat je via jouw werkgever mag verrekenen. De meerprijs betaal je zelf via iDEAL rechtstreeks aan FiscFree®. Over dit extra bedrag heb je geen belastingvoordeel.
Lees meer
- Waar vind ik de spelregels?
- Wat betekent verrekenen?
- Hoe werkt het belastingvoordeel als ik iets koop via FiscFree?
- Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een iDEAL-betaling heb gedaan maar mijn werkgever heeft mijn bestelling afgekeurd?
- Klantenservice - Coolblue
Welke bronnen mag ik gebruiken om Coolblue mee te verrekenen? Naar Artikel
Jouw werkgever bepaalt welke bronnen (bruto loonbestanddelen) je mag gebruiken om het bedrag van de Coolblue cadeaukaart mee te verrekenen.
Deze bronnen vind je in de spelregels die jouw werkgever heeft opgesteld voor deelname aan FiscFree®.
Bij het aanvragen van de Coolblue cadeaukaart via FiscFree® geef je bij de stap ‘verrekening’ aan voor welke bronnen jij kiest.
Lees meer
- Wat betekent verrekenen?
- Waar vind ik de spelregels?
- Hoe vul ik de verrekening van mijn bestelling in?
- Klantenservice - Coolblue
Hoe lang is mijn fashioncheque geldig? Naar Artikel
Hoe lever ik de fashioncheque in? Naar Artikel
Koop je iets bij een webshop? Kies bij het afrekenen voor de betalingsmethode fashioncheque.
Bij een aantal webshops moet je de fashioncheque eerst omwisselen voordat je hem kunt besteden. Om welke webshops het gaat en wat je moet doen lees je hier.
Koop je iets in de winkel? De kassamedewerker verwerkt het bedrag van jouw fashioncheque bij het afrekenen.
Je mag meerdere fashioncheques gebruiken voor 1 bestelling. Besteed je de fashioncheque online? Dan geldt er een maximum bedrag van €50.00.
Lukt het niet om te betalen met jouwfashioncheque? Neem contact op met de klantenservice van fashioncheque.
Lees meer
Ik heb de fashioncheque niet ontvangen, wat nu? Naar Artikel
Nadat jouw werkgever jouw aanvraag heeft goedgekeurd ontvang je de fashioncheque in jouw mail. Fashioncheque stuurt de code naar het e-mailadres van jouw FiscFree® account.
Heb je de mail met de fashioncheque niet ontvangen?
Dat heeft mogelijk 1 van deze oorzaken.
- De e-mail zit in de spam of ongewenste email map
Soms komt de e-mail in de spam of ongewenste e-mail map. Controleer of dit het geval is. - Beveiligde netwerkomgeving/ bedrijfsnetwerk
Gebruik je jouw werk-mailadres voor jouw FiscFree® account? Controleer dan bij jouw werkgever of de e-mail wordt tegengehouden door de beveiligde bedrijfsomgeving. Is dit het geval? Dan kan de e-mail vanuit daar naar jou worden doorgestuurd.
Helpen bovenstaande oplossingen niet?
Je vindt de voucher code ook in jouw FiscFree® account.
- Log in op je FiscFree® account.
- Scrol helemaal naar beneden op de welkomstpagina.
- Klik bij de juiste bestelling op details bekijken, achteraan de regel.
- Bovenaan bij de bestellingdetails staat de Cadeaucard code.
Lees meer
Kan ik de fashioncheque terugsturen? Naar Artikel
Nee, je kunt de fashioncheque niet terugsturen. De fashioncheque voucher is ook niet inwisselbaar voor geld.
Lees meer
Kan ik de fashioncheque voor meerdere bestellingen gebruiken? Naar Artikel
Je kunt jouw fashioncheque voor meerdere bestellingen gebruiken, als je de waarde niet in 1 keer besteedt.
Staat er te weinig geld op jouw digitale cadeaucard om de hele bestelling mee te betalen? Betaal het restantbedrag via een andere betaalmethode .
Lees meer
Kan ik meerdere fashioncheques inleveren bij 1 aankoop? Naar Artikel
Ja, je kunt meerdere fashioncheques inleveren bij 1 aankoop, zolang er nog geld op de voucher cheque staat.
- Bestel je online?
Je kunt maximaal tot €50,00 aan fashioncheques inleveren. - Koop je in een fysieke winkel?
Je kunt tot een onbeperkt bedrag fashioncheques inleveren.
Staat er te weinig geld op jouw fashioncheque om jouw hele aankoop mee te betalen? Betaal het restantbedrag bij via een andere betaalmethode.
Lees meer
Waar kan ik de fashioncheque inleveren? Naar Artikel
De digitale voucher van fashioncheque besteed je bij meer dan 10.000 winkels en webshops. Via de shopfinder van fashioncheque controleer je of jouw favoriete winkel of webshop is aangesloten.
Bij het afrekenen in de webshop kies je voor de betaalmethode fashioncheque en vul je het 19-cijferige kaartnummer en SC-code in als kortingscode
Je hoeft de fashioncheque niet in 1 keer te besteden. Het overgebleven bedrag blijft op jouw voucher staan.
Het is niet mogelijk om de fashioncheque in te wisselen voor geld.
Lees meer
Waarom kan ik maar €50 van mijn fashioncheque per keer besteden bij een online bestelling? Naar Artikel
Vanwege de Europese anti-witwasrichtlijn AMLD5 kan je online maximaal €50 betalen met fashioncheque. Het resterende bedrag betaal je op een andere manier, zoals iDeal of creditcard.
Bij een fysieke winkel kun je meer dan €50,00 in 1 keer besteden.
Lees meer
Welke bronnen mag ik gebruiken om de fashioncheque mee te verrekenen? Naar Artikel
Jouw werkgever bepaalt welke bronnen (bruto loonbestanddelen) je mag gebruiken om het bedrag van de digitale voucher mee te verrekenen.
Deze bronnen vind je in de spelregels die jouw werkgever heeft opgesteld voor deelname aan FiscFree®.
Bij het aanvragen van de fashioncheque via FiscFree® geef je bij de stap ‘verrekening’ aan voor welke bronnen jij kiest.
Lees meer
- Wat betekent verrekenen?
- Waar vind ik de spelregels?
- Hoe vul ik de verrekening van mijn bestelling in?