Terug

Wat moet ik doen als mijn bestelling is afgekeurd?

Heb je een bericht via de mail ontvangen dat jouw werkgever jouw bestelling heeft afgekeurd? Dan hoef je zelf verder niets te doen. Door deze afkeuring wordt jouw bestelling afgesloten. 

Heb je een iDEAL betaling gedaan? Dan ontvang je het bedrag automatisch binnen 3 tot 5 werkdagen terug op jouw rekening. 


Een nieuwe bestelling plaatsen

  • Jouw werkgever geeft in de mail vaak ook de reden van afkeuren aan. Lees deze mail goed. Pas jouw eventuele volgende bestelling hierop aan. 
  • In de spelregels staat aan welke voorwaarden je moet voldoen om een bestelling te mogen plaatsen. 
  • Heb je vragen over de afgekeurde bestelling? Neem dan contact op met je werkgever. 


Is alleen de verrekening afgekeurd?

Heeft jouw werkgever alleen de verrekening afgekeurd? Dit betekent dat jouw bestelling wel is goedgekeurd, maar dat je het gekozen product op een andere manier moet verrekenen met jouw werkgever.

In de mail die je ontvangt staat hoe je het gekozen product wel met jouw werkgever kunt verrekenen.

Volg deze stappen:

  1. Klik op de link in de mail.
  2. Log in op jouw FiscFree® account.
  3. Je komt nu op de welkomstpagina.
  4. Scrol helemaal naar beneden op deze welkomstpagina.
  5. Je ziet daar het kopje mijn bestellingen.
  6. Bij de bestelling waar het om gaat zie je bij status staan verrekening nog niet ingevuld.
  7. Ga naar het kopje betalen/verrekenen.
  8. Klik op het tekentje met de 3 puntjes en 3 streepjes.
  9. Je gaat dan automatisch naar het scherm waar je ziet staan nog te verrekenen met jouw werkgever en daarachter staat een bedrag.
  10. Daaronder staan de verschillende manieren waarop je het aangekochte product aan jouw werkgever kunt terugbetalen. 
  11. Volg nu de stappen voor het invullen van de verrekening.


Lees meer



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren