Terug

Wat is de status van mijn bestelling?

Om de status van jouw bestelling te kunnen zien log je in op jouw FiscFree® account. Je ontvangt ook automatisch een e-mail als jouw werkgever de bestelling heeft afgekeurd of helemaal heeft goedgekeurd. 


Zo vind je de status van jouw bestelling

  • Ga naar de website www.fiscfree.nl en log in.
  • Na het inloggen kom je op de welkomstpagina.
  • Scrol helemaal naar beneden, dan zie je een kopje Mijn bestellingen. 
  • Hier vind je een overzicht van al jouw bestellingen.
  • Onder het kopje Status vind je de status van jouw bestelling.


Wat betekent de tekst die ik bij de status van mijn bestelling zie staan?

De goedkeuring van jouw aanvraag door de werkgever bestaat altijd uit 2 stappen: de bestelling en de verrekening

Bij de status van jouw bestelling kun je verschillende teksten zien staan. Hieronder een uitleg van de betekenis hiervan.

  • Bestelling wacht op akkoord 
    Jouw werkgever heeft het bericht van jouw bestelling ontvangen en moet nog controleren of je mee mag doen met FiscFree®. Het bepalen of de bestelling akkoord is doet jouw werkgever op basis van de spelregels in FiscFree®.
    Heeft jouw werkgever de bestelling goedgekeurd? Dan verandert de status automatisch naar Bestelling goedgekeurd. 
  • Verrekening wacht op akkoord
    Bij deze stap gaat het erom of je het te verrekenen bedrag kunt uitruilen met de bruto looncomponenten die jij in jouw aanvraag hebt aangegeven. Jouw werkgever moet dit nog controleren.
    Heeft jouw werkgever de verrekening goedgekeurd? Dan verandert de status automatisch naar Verrekening goedgekeurd. 
  • Bestelling goedgekeurd/Verrekening goedgekeurd 
    Jouw werkgever heeft akkoord gegeven op jouw bestelling en op de verrekening.
    De leverancier van het product ontving bericht dat het gekozen product aan jou mag worden geleverd. De leverancier houdt jou nu op de hoogte van de voortgang. 
  • Wacht op levering
    De leverancier van het product ontving bericht dat ze het gekozen product aan jou mogen leveren. Heb je vragen over de levering? Neem dan contact op met de leverancier van het product.   


Staat er een icoontje onder het kopje Betalen/Verrekenen?

Zie je onder het kopje Betalen/Verrekenen nog een icoontje staan? Dan betekent dit dat je jouw bestelling nog niet helemaal hebt afgerond. Klik op het icoontje, dan ga je terug naar de stap in het bestelproces waar je gebleven bent. Doorloop vanaf hier de stappen en rond jouw bestelling af zodat jouw aanvraag bij jouw werkgever terecht komt ter goedkeuring.


Lees meer


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren