Terug

Hoe moet ik mijn fitnessabonnement aanpassen, opschorten of opzeggen?

Je hebt een fitnessabonnement via FiscFree®. Dit abonnement loopt via Bedrijfsfitness Nederland (BFNL).

Voor de veel gestelde vragen over fitness kun je terecht op de website van BFNL via Zoeken | Bedrijfsfitness Nederland.

Voor het  aanpassen, opschorten of opzeggen van jouw abonnement volg je de stappen hieronder.


Te volgen stappen voor aanpassen, opschorten of opzeggen fitnessabonnement via Bedrijfsfitness Nederland

  • Ga naar jouw persoonlijke MijnBFNL account. 
  • Vul jouw emailadres en wachtwoord in.
  • Als je bent ingelogd klik je op Mijn abonnement.
    • Wil je jouw abonnement aanpassen
      • Ga naar wijzigen.
      • Geef jouw wijziging door.
      • Je ontvangt van de klantenservice van BFNL een bevestiging als de wijziging is verwerkt.
    • Wil je jouw abonnement opschorten?
      • Dat kan alleen in bepaalde gevallen, zie hiervoor Zoeken | Bedrijfsfitness Nederland.
      • Je ontvangt van de klantenservice van BFNL een bevestiging per e-mail met de periode van opschorten en vermelding van de nieuwe einddatum van je abonnement.
    • Wil je jouw abonnement opzeggen?
      • Ga naar abonnement aanpassen.
      • Geef jouw opzegging door. 
      • Je ontvangt van de klantenservice van BFNL een bevestiging als ze jouw opzegging hebben ontvangen.
      • Jouw werkgever en jouw sportlocatie ontvangen ook bericht van BFNL over jouw opzegging. 
      • Je ontvangt een bevestiging per e-mail met de einddatum van jouw bedrijfsfitnessabonnement.


Meer  informatie



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren