Terug

Wat moet ik doen als ik een herinnering krijg dat mijn bestelling nog niet is afgerond?

Als je een herinnering krijgt dat jouw bestelling nog niet is afgerond, heb je waarschijnlijk de verrekening nog niet ingevuld. De verrekening is de afspraak die je maakt met jouw werkgever over het terugbetalen van het product dat jij wil aan jouw werkgever. 


Volg deze stappen

  1. Log in op jouw FiscFree® account.
  2. Je komt nu op de welkomstpagina.
  3. Scroll helemaal naar beneden op deze welkomstpagina.
  4. Je ziet daar het kopje mijn bestellingen.
  5. Bij de bestelling waar het om gaat zie je bij status staan verrekening nog niet ingevuld.
  6. Ga naar het kopje betalen/verrekenen.
  7. Klik op het tekentje met de 3 puntjes en 3 streepjes.
  8. Je gaat dan automatisch naar het scherm waar je ziet staan nog te verrekenen met uw werkgever en daarachter staat een bedrag.
  9. Daaronder staan de verschillende manieren waarop je het aangekochte product aan jouw werkgever kan terugbetalen. 
  10. Volg nu de stappen voor het invullen van de verrekening.


Hoe doe je een aanvraag in FiscFree®

Jouw aanvraag via FiscFree® bestaat uit 2 stappen:

  1. Bestelling: je kiest het product dat je wil
    Je bekijkt welke producten er allemaal mogelijk zijn.
    Je bekijkt ook de spelregels helemaal bovenaan de pagina, bij bekijk hier de spelregels.
    Dan klik je op shop nu bij het product dat je graag wil.
    Je maakt jouw keuze.
  2. Verrekening: je vult in hoe je jouw gekozen product aan de werkgever wil terugbetalen
    Jouw werkgever betaalt jouw gekozen product tot een bepaald maximumbedrag.
    Voor het bedrag dat jouw werkgever voor jou betaalt geef je aan hoe jij dat aan jouw werkgever gaat terugbetalen. Dit noemen we ook wel verrekenen.
    Jouw werkgever biedt jou voor dit terugbetalen verschillende mogelijkheden, ook wel bronnen genoemd.
    In FiscFree® staat het overzicht van de verschillende bronnen.
    Het kan zijn dat de bronnen niet bij iedere productgroep hetzelfde zijn.
    Is het product duurder dan wat jouw werkgever als maximumbedrag heeft aangegeven, dan betaal je het extra bedrag gewoon zelf netto. Dit doe je meestal via iDEAL rechtstreeks aan FiscFree®.


Lees meer


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren