Terug

Wat gebeurt er als ik de bestelling voor mijn thuiswerkplek heb afgerond?

Als je jouw aanvraag voor een product bij Workwize voor thuiswerken via FiscFree® helemaal hebt afgerond zijn dit de volgende stappen:


  1. Jij ontvangt een mail vanuit FiscFree® waarin staat dat jouw aanvraag naar jouw werkgever is gestuurd ter goedkeuring.
  2. Jouw werkgever controleert of jij voldoet aan de spelregels voor deelname aan FiscFree®.
    1. Voldoe je niet aan de spelregels? 
      • Je krijgt bericht van jouw werkgever met de reden van afkeuren.
      • Heb je een iDEAL betaling gedaan voor het netto bedrag? FiscFree® stort dit bedrag terug op jouw bankrekening.
    2. Voldoe je wel aan de spelregels? 
      • Je krijgt bericht dat jouw werkgever jouw aanvraag heeft goedgekeurd.
      • Workwize krijgt bericht dat ze het gekozen product aan jou mogen leveren.
      • Workwize levert het gekozen product op jouw afleveradres.
      • Jouw werkgever verrekent het gekozen product met de bronnen die jij hebt aangegeven.
  3. Je vindt de status van jouw aanvraag ook door in te loggen in jouw FiscFree® account.


Lees meer



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren