Wat gebeurt er als ik de bestelling voor mijn thuiswerkplek heb afgerond?
Als je jouw aanvraag voor een product bij Workwize voor thuiswerken via FiscFree® helemaal hebt afgerond zijn dit de volgende stappen:
- Jij ontvangt een mail vanuit FiscFree® waarin staat dat jouw aanvraag naar jouw werkgever is gestuurd ter goedkeuring.
- Jouw werkgever controleert of jij voldoet aan de spelregels voor deelname aan FiscFree®.
- Voldoe je niet aan de spelregels?
- Je krijgt bericht van jouw werkgever met de reden van afkeuren.
- Heb je een iDEAL betaling gedaan voor het netto bedrag? FiscFree® stort dit bedrag terug op jouw bankrekening.
- Voldoe je wel aan de spelregels?
- Je krijgt bericht dat jouw werkgever jouw aanvraag heeft goedgekeurd.
- Workwize krijgt bericht dat ze het gekozen product aan jou mogen leveren.
- Workwize levert het gekozen product op jouw afleveradres.
- Jouw werkgever verrekent het gekozen product met de bronnen die jij hebt aangegeven.
- Voldoe je niet aan de spelregels?
- Je vindt de status van jouw aanvraag ook door in te loggen in jouw FiscFree® account.
Lees meer
- Wat betekent verrekenen?
- Waar vind ik de spelregels?
- Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een iDEAL-betaling heb gedaan en mijn werkgever heeft mijn aanvraag afgekeurd?
- Waar vind ik de status van de bestelling?
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren